26 Şubat 2013 Salı

Ne! bir proce daha mı??

Evvet sayın okuyanım yanlış duymadın bugün yoğundum ve iki proce birden yaptım :) yolunu şaşırıp balkonuma giren iki güvercinin dünden kalma pisliklerini temizledikten sonra yaptığım iki uğraş işte.. dinlendiriyor insanı yahu :)

neyse efendim fazla boş lakırdı etmeyelim - fazla anlatacak bişeyim yok da ondan :)- eşimin bir süre önce getirdiği ve şaşkınlıkla karşıladığım bi süre vazoda bekletip sonra kurmaya bıraktığım bi gül demeti vardı... yine eşimin bana doğum günümde aldığı tek gülle birleştirip ortaya bişeyler çıkarmaya karar verdim... ne yapacağım diye derin derin düşünürken şu köpük olan tabaklardan birini kullanmaya karar vermiştim. kirlenmesinler diye üzerlerini plastik ama cam gibi görünen şeyle kapatmaya karar vermiştim ama ne yaptımsa olmadı güller büyük geliyo, o kadar kalın çerçeveyi hiçbişeyle yapamıyodum..

sonunda vazgeçip kartonla üç boyutlu -gibi görünen- çerçeve kenarlarını yaptım. arka fon hala köpük tabak, ortası çıkarılmış şekilde. güllerimi yapraklarımı da silikonla yapıştırdım ve diğer mini tablolarımın yanında yerini aldı :))

ben pek sevdim, sizce nasıl olmuş benim olmayan okurlarım :D

(ayy böyle dedim ama kırılmayın bana, çevrem yok kimsem yok ya kendi kendime konuştuğumu hissedip kendimi deli sanıyorum :))





bugün bunlarla uğraştığım için yemek yapmadım :DD ama dün zaten midem bulandığı ve yemek yiyemediğim için temcid pilavı yiycez, bu da dünkü mönüdür naçizane.

Afiyetle kalın efendim, Akşam şerifler hayr olsun inşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder