25 Şubat 2013 Pazartesi

Hadi Bismillah...

Esselamu Aleykum ey cemaat-ı blogspot :)) Uzuun uzun zamandır takip ettiğim bir mekandı buralar, artık bana da uğramak nasip oldu. Kimbilir belki de kök salar epey kalıcı olurum :D İnşallah tabii ;)) takip etmek istediğim bloglar, yapmak istediğim tasarımlar, denemek istediğim diy'lar var... yaptıkça denedikçe paylaşacağım inşallah burada.. bana öyle geliyo ki kendim yazıp kendim okuycam bu gidişle :DD öyle hırslı, hemen gelişecek, kendini ispatlayacak bi tip de değilim hani :)

Efendime söyleyim uzun lafın kısası bende burdayım artık sayın bloggerlar... Allah yüzümüzü kara çıkarmasın Vesselam... :)

Not: iki gün önce açtığım ilk blogumu bazı nedenlerden ötürü silmek zorunda kaldım.. iki postum vardı zaten aynen yayınlıyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder