26 Şubat 2013 Salı

Acep Kimim Ben?

Efendiiim.. açtık bi yol madem neden bu kadar gizemliyim dedim ve kendimi tanıtmakla işe başlamaya karar verdim... bendeniz 23yaşına basmak üzre olan, ikâmet/memleket Angara olan, kasım ayı itibariyle sevdiği adamla yollarını birleştirmek suretiyle bambaşka bi hayata atılan, 4 yıllık fakülte bitirip de evde oturmanın ne demek olduğunu çok iyi bilen, az buçuk örer, acemi diker, kitap sever bir kardeşinizim...

eşimin sürekli -birazda kızdırmak için- söylediği yemek yemeyi seven bi kişiliğim... yemek yapmayı pek bilmesem ve hatta sevmesem de değişik şeyler dener tatlı tatlı yerim :))


çok konuşmayı sevmem, kendimi çok iyi ifade edemem de ama yazarak daha başarılı bi şekilde meramımı anlatacağımdan eminim...



her kadın gibi gezmeyi, alışverişi, şirin ufak ve sevimli şeyleri çok severim :)


Ailecek Beşiktaş taraftarıyız Vesselam...

şimdilik ben bu kadarım... bu blog da nesi, bu saib de kim diyen naçizane beni gören, göz atmak isteyen, merak eden olursa ben buradayım ve herkese her türlü yardıma hazırım :)

Haydin sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder