26 Şubat 2013 Salı

Bir diy procesi

nerden başlasam nasıl anlatsam sayın okur... bir adet çekilişini duyurduğumuz izlencemiz madam dö gonç un blogunda gördüğüm andan beri heves ettiğim, kitap okuyabilen bi insan olarak bayıldığım bi aksesuar yaptım. bende kendime. resimlere geçmeden önce kısaca anlatayım efenim: öncelikle boyutuna karar verdiğimiz kitabımızı oluşturacak sayfaları tek tek kesip biraraya getiriyoruz. daha sonra bu biraraya getirdiğimiz parçaları arka kısmından dikmek suretiyle birbirlerine kenetlenmelerini sağlıyoruz. şu şekilde sayın okur:

kolye olacak dedik ya nerden zincire takılacak diye aklına soru gelmiş olabilir, şurdan göstereyim:

ben yapıştırma işlemlerini sıcak silikonla yaptım ve biraz değişik oldu tarif edemiyorum şimdi :)) neyse geçelim ciltlemeye, kitap yapıyoruz dedim sayın okur tabiki bunun cildi de olucak kapağı da...


dik olan resim için beni uğraştırmayın nasılsa anlaşılıyordur :) evet, üstteki gibi kartonlarımızı kitabımızın ölçüsüne göre kesip kumaşımızla da senkron hale getirdikten sonra yapıştırıyoruz, akabinde de kitabımıza yapıştırmak suretiyle kapağımız veya cildimiz hazır hale gelmiş oluyor. vee mutlu son:

İnşallah beğenmişsinizdir a dostlar ben musmutlu oluyorum bu tarz durumlarda çünkü :))
boynumda da göstereydim iyiydi tabi ama daha sonra artık... Sağlıcakla kalınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder