30 Nisan 2013 Salı

Ahir Zaman Postu...

Selamun aleykum dostlar...

En son ki postumda diktiğim eteğimi anlatmıştım, ondan hemen sonra da pardesü gibi gömlek gibi bişeyler kesmiştim ama devamı gelmedi bir türlü :)) bu haftasonu bişeyler yaparım ona inşallah...

Bu arada sevgili okur işe girdim, ben artık bir öğretmenim :)) işlemleri vs. hallettim perşembe günü işbaşı Allah nasib ederse...

Efenime söyleyim bu aralar, aslında biraz oldu yapalı da paylaşmaya fırsat olmadı, ufak tefek diy proceleri şeettim onları sizinle paylaşayım bakalım beğenicek misiniz...

İlkinde bi elbisem üzerinde oynadım. Baya uzun zamandır giydiğim babacığımın bana aldığı çok tatlı pembe keten bi tunik idi, kolları biraz kısaydı zaten içini de belli ediyodu muhakkak içine uzun kollu bişey giymem gerekliydi, bir de uzun zamandır pantolonun üzerine bunun kadar kısa şeyler giymediğimden bi süredir dolapta bekliyordu. Bende hazır havalar da ısınıp yaz gelmişken bişeyler yapmalıyım bu tatlı elbiseye dedim :)

Aşağıdaki elbiseden ilham alarak kollarını kestim ve aşağıdaki hale geldi...





Ütü felan da hakgetire kusura bakmayın artık :D

Bi diğer uğraşım da kuş yuvası içindi. Evet evet bildiğiniz kuş yuvası. Orman genel müdürlüğünden bi tanıdığımız vermişti iki tane kuş yuvası biz de köyde ağaca asmıştık fakat ne bi kuş içine yuva yaptı ne de girip yararlandılar. Bende aldım eve getirdim bi güzel temizledim zımparaladım ve sprey boyayla boyadım. Bu işlerde çok acemiyim, tamam tamam itiraf ediyorum ilk defa bişey boyadım :) cila felan yapmadım gerekir mi bilmiyorum bilen varsa yardım etsin bana olur mu :(

Onun görselleri de şöyledir efemm;





Severim ben onu yaa çok tatlı oldu :)) Sağını solunu da süslemeyi düşünüyorum süslersem bir ara onu da koyarım buralara biyerlere...

Son fotoğraf da bi kombin olsun, aslında pek alışık değilim böyle kombin fotoğraflayıp paylaşmaya ama bu kadar da değişik giyinmem her zaman :) cumartesi günü bi arkadaşın düğününe gittik arkadaşlarla, hava harika olduğundan çıkışta da parkta şımardık azıcık ;) 


Merak eden olur ise elbiseyi annem dikmişti çok severek giyiyorum tam yazlık, gömlek de pazardan ve hayır eşimin değil benim :-P Büyük olduğu için takılanlar oldu da :))

Haydin sağlıcakla sayın okur, önümüzdeki postlarda görüşmek dileğiyle,

Selametle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder