13 Haziran 2013 Perşembe

Bi Yardım Banaa...

Selamlar sizin üzerinize olsun ey okur...

Uzun zamandır birşeyler yazıp çizmiyorum biliyorum ama çalışmak beni düşündüğümden daha çok meşgul etti. Bu süre zarfında bişeyler yapmadım değil tabiki ama günlük gibi şunuda yaptım, şunuda yedim, şuraya da gittim demeyi pek sevmiyorum ben. O yüzden sizinle son zamanlarda yaptığım daha doğrusu aldığım en tatlı şşeyi paylaşıcam sizinle... Geçenlerde aynı çerçeveyi birisi aldığını paylaşmıştı ama kim olduğunu hatırlayamadım :( Bu tatlı ciciyi bi japon pazarından sadece 4 TLye aldım yaa :)) Bi daha yolum düşerse bi iki daha alayım diyorum :D

Şudur ki;


Ufak çerçevedekiler de biziz hehehhe :)) Düğün davetiyemizde bizi temsil ediyodu onlar bize benzemeseler de :) Bu arada minik çerçeveler de meşhuuurrrr Gimsa'dan 1,5 lira mıydı neydi :))

***

Şimdi sıra geldi yardım konusuna... Geçenlerde annem bana bissürü kumaş verdi. Bunlardan biri çok ince ketenimsi gibi desenli bi kumaş. Gardrobu düzenlerken de eşimin bi gömleğine rastgeldim hiç giymediği ve hiç giymeyeceği. Tabi Saliaa durur mu yapıştırmış tasarımı. Şimdi ben bu gömleğin üst kısmını kullansam altına bu kumaşla devam etsem... Tamam tamam en iyisi görsel koyayım da size de kolaylık olsun bana da :)


Budur sayın okur. Gömlek hem siyah hem kısa kollu saçma sapan bişey yani :P Ben alttaki kumaşı bu şekilde göğüs altından büzgülü eklesem, kolları da kumaştan yapsam nasıl olur ki? Bu arada iğnelerken kumaş 4 kat olduğu için kötü görünüyo olabilir ama gerçeği daha tatlı durdu ve dediğim gibi ince kumaş olduğu için alt kattaki desenler görünmüş bunu da dikkate alınız. Bide ne kadar görünüyo bilmiyorum ama "ne alaka bu yaa" diyenler için kumaş fonda komple siyah puantiyeli. Boyunu da biraz kısa tutayım diyorum pantolon üstü olur. Çünkü uzun yaptığımda astar mastar birsürü uğraşmam gerekecek içini çok belli ettiği için. Hiç olmazsa bunun üzerine bişey giymeden çıkmayacağım için daha hoş olur diye düşündüm. Amma da sesli şey pardon yazılı düşündüm :))

Velhasılı kelam benim hoşuma gitti aslında ama yinede siz kardeşlerime ablalarıma danışayım istedim bana yardımcı olursanız çoookkkkk mutlu olurum :)

Akşam şerifler hayr olsun... Selametle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder