4 Nisan 2013 Perşembe

Yüzmeye gidiyorum/gidemiyorum :((

Dayanamadım evden çıkmadan bi post daha gireyim istedim... Ayıptır söylemesi Hanımlar Lokaline ,ki Ankaralı olanlar bilir oralar neresidir, yazıldım da hafta başından beri spora felan gidiyorum ağrımadık kaburgam isyan etmedin adelem kalmadı :D

Bugün itibariyle başlayacak olan bir de yüzme kursu var sayın okur, yani yüzmeden hep yararlanabiliyosunuz ama bilmeyince haftada bir gün kurs var işte  :) Neyse efendim ben daha önce havuza gitmemişim denize girmemişim, yani büyüdükten sonra, sulak yerlerde yetiştiğim için küçükken epey yararlanmışım bu kısımlardan... Neyse bende dedim zaten hanımlar arasında kendime bir kapalı mayo/açık haşema tarzı bbişey dikeyim. annemle kumaşı aldık neyse ben biçtim taytımı tişörtümü kalıp olarak kullanarak ama kimse bana makinen bunu dikmez demedi sayın okur, bana öyle bişey söylenmedi :((

Bende dün alelacele bi terzi buldum hatta birkaç yer gezdim diyebilirim çünkü kumaş kaygan değişik bişey ve her makine dikmezmiş, sonunda bir yer buldum adam dikerim, bitince ararım dedi, benim de bugün 5 te kursum var ama hala bana dönen yok :((

2de de halk oyunları var, ona da taa çocukluğumdan beri heves ederim. Tabi eminin ilkokuldayken 23 nisan mıydı 19 mayıs mıydı hatırlamıyorum halk oyunlarına beni almadıkları için hep içimde kalmıştır :D Bi de 5. sınıfım haa 6 olsam alıcaklar.. Pehh ne çocukluktu bee ezile ezile büyümüşüm resmen :DD

Bu da mayomun kesim aşamasına kadar olan bikaç fotosu, alabilirsem akşam bitmiş halini koyarım size de fikir olsun sayın okurum :))




Hadin ben giderleerr...

14 yorum: